L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Hangout: A Great Saturday With My Mama

Saturday 31 May 2014

Hangout: A Great Saturday With My Mama

          Bukan senang nak kluaq ngan mama aku ni sebab dia pon slalu busy ja tapi ari ni dapat jugak spend masa ngan mama aku p jalan2. Firstly dalam pukul 10 pagi kami p breakfast kat McD ngan adik aku sorang lagi lepas tu kami p Sunway nak settle bil fon aku and mama aku ada benda nak kena settle ngan bank dia. Lepas p Sunway kami p Tesco Extra Seberang Jaya lak, mama aku nak redeem jersey Milo punya (bagi aku x lawa pon jersey dia). Aku pon ada la beli biskut oat perisa coklat (nampak sedap x pernah try lagi). Next destination kami p dekat penang bridge, aku nak buat kad Touch N Go baru (lepas ni x yah nak kalut2 bawak kluaq duit dari poket kalau ak p jeti antaq member). Lepas tu kami pon balik dalam pukul 2. 

0 comments:

Post a Comment