L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Back To Holiday

Friday 23 May 2014

Back To Holiday

          Hari ni last day bengkel final projek dan aku lega jugak sebab dah lepas presure time present. Susah nak percaya aku present sorang2 kat depan tu, org pon do puji aku pun slide dan interface..haha bunyi macam depa ni perli aku ja, sebab aku punya interface Naveen yg tolong aku buat cuma background je la yg aku tukaq pon. Lepas tu pukul 3 ada majlis penutupan bengkel, Aimi yg jadi mc. Pastu ada la bagi hadiah dkt logo terbaik, projek terbaik dan student terbaik. Masa nak abih ada tayangan video sepanjang bengkel ni tapi x jadi, tapi video tu digantikan dgn tayangan slide.


          Sebelum nak balik kena sound sikit dgn cik, ckp la projek ni buat camna camtu sbb ramai yg buat silap time present termasuk la aku. Tapi who the hell cares? Aku pikiaq cuti ja, yg pasai projek tu mampuih p..haha. Tapi apa2 pon dah cuti aku x mau pikiaq benda tu lagi nanti masuk sem depan kena push kaw2 punya..haha.

2 comments:

  1. kami betui2 puji.. bukan perlii.. sbb mino stand alone.. after all this while...

    ReplyDelete
  2. Hahaha ya ka? tengkiu2 aku sayang hgpa semua haha.

    ReplyDelete