L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Wasted Time

Monday 19 May 2014

Wasted Time

          Hari ni dah masuk minggu ke-2 kami kat bengkel final projek (4 days to go!). Difahamkan ramai jugak yg x mai hari ni (aku x sure sapa lagi x mai yg aku tau Hawa sorang ja x mai). Entah sebab pa Hawa ni x mai, x kan sbb demam kot tadi send request Candy Request kat Facebook elok ja..haha. Okay pagi tadi lecturer lain lak ajaq kami pasai apa yg kita dah buat untuk PAD. Syok jgak dengaq dia dok cita pasai zaman dia jadi student dulu sbb yela..dulu ngan sekarang mana sama, mesti suasana pembelajaran tu lain kalau nak dibandingkan dgn sekarang. Sambil2 dok dengaq dia cakap aku editsikit aku punya coding sbb cik nak bai markah pulak dah (markah apa pon aku x tau). 

          Hari ni memang penat sbb malam ni cik kata nak buat kelas lak. Tapi yg bestnya ptg ni x dak klas. Tapi tetap penat jgak la sebab sejam tunggu nak bukak pintu tgk2 cik kata x dak kunci, kena tunggu lecturer lain mai bukak. Memang time tu aku mencarut gila2, tension kot kalau aku tau baik aku tidoq ja kat umah, x pasai2 kena troll ngan lecturer, damn! kalau student mai lambat kalu mintak duit denda tapi bila lecturer mai lambat buat slamba ja, x aci gila!!! Asma pon x mai ptg tadi, macam dah tau2 yg kelas x dak.  

          Esok arap2 x la sama penat ngan hari ni,maksud aku penat menunggu lecturer..haha (perli. Emm...(sigh) lagi 4 hari ja nak spend masa aku kat poli, lepas tu...back to holiday! Hell yeah..err..holiday? Eat+sleep+games+online=holiday, thats what I call, holiday..haha. Jgn kata aku x dak life lak hgpa pon camtu jgak an? 

       

0 comments:

Post a Comment