L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Bad Day

Friday 30 May 2014

Bad Day

          Hari ni agak malang bagi aku sebab selipar aku kena curi lepas semayang Jumaat petang tadi. Aku rasa hari ni first time aku ilang kasut sepanjang 7 tahun dok kat perda. Aku tau la selipar aku ni cantik tapi x kan sampai nak curi dalam masjid kot? Aku rasa ni mesti keja budak2 ni, depa ni bukan kesah pon pasai dosa. Malam tadi p jugak Sunway beli Flipper, salah satu selipar paling selesa yg pernah aku pakai tapi x cantik sangat design dia compare dgn selipar lama aku. Apa boleh buat, aku nak cepat sangat, ye la x kan nak pakai kasut tiap2 hari kot (macam western style ja pakai kasut tiap2 hari). Apa2 pon dah settle dah dgn kasut esok nak p maxis centre lak nak tukaq postpaid ke prepaid (dah 2 tahun aku pakai line sebab kontrak baru ja abih 5 hari lepas). 

0 comments:

Post a Comment