L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Tomorrow Is Goin' To Be A Tough Day

Thursday 15 May 2014

Tomorrow Is Goin' To Be A Tough Day

          Fuhh, hari ni aku selsema satu ari..memang x selsesa gila, rasa macam nak demam. Time kelas ntah berapa kali aku bersin..haha. Oh ya sebut pasai demam adik aku yg study kat KL tu pon demam jgak, ayah aku kata dia demam teruk sok ayah aku kena p sana ambik dia balik sebab dia dah cuti dah pon. Not sure kalau sekarang ni musim demam, panas sgt ka cuaca kat Malaysia sekarang? Yg aku tau tiap2 hari hujan x kan panas kot? Ni kes x minum ayaq banyak la ni (selalu minum ayaq ais ja..haha). Jadi esok aku kena antaq adik aku yg kecik tu p sekolah (oh damn, kena bangun awai lak!). Lepas semayang jumaat kena ambik adik aku yg sorang lagi kat asrama lak (banyak keja aku esok) tapi kena konfem lain ngan ayah aku sebab petang ada klas. 

          Harap2 esok lauk ayam la (tiba2) sebab hari ni aku ngan budak sorang tu yg x mau makan ikan terpaksa makan kat luaq (aku memang nak makan kat luaq pon, lagi sedap). Kami makan kat Baiduri petang tadi, lauk pon dah banyak nak abih tapi janji ada jugak ayam..haha. Ntah2 cik marah kat aku pa makan kat luaq sebab pagi tadi pon aku x makan breakfast, untuk aku menu special kot org lain makan benda lain aku makan kuih, tu pon aku x mau makan sebab aku kalau kuih pon kena tgk jenih apa..haha. Tapi aku makan jugak la sebab nak jaga ati cik la kan..huhu sedih.

           Semua org dok check result aku sorang ja x check lagi (tenet lembab pagi tadi kat poli). Aku bukan kesah sgt ngan result janji x carry. Aku pelik la ngan org yg suka dok update status pasai result depa, macam nak show off ja. Seriously aku raas annoying gila baca status depa, bukan nak kata bangang tapi toksah la dok gatai p update kat Facebook ka Twitter ka, bukan org kesah sgt pon. Dah dpt result tu baik bgtau kat parents ja senang. Org2 camni kita boleh kata yg depa ni x mau rasa diri depa tu bodo so depa update la pasai result depa yg 'cemerlang' tu. Aku bukannya dengki tapi aku rasa update2 status pasai result exam x perlu, lain la kalau hgpa dah graduate, dapat degree ka yg tu memamng patut rasa bangga. 

          Apa2 pon aku arap esok aku boleh bangun awai antaq adik aku p sekolah, dan yg penting aku dah x selsema lagi. Arap2 esok x tension la sebab banyak keja aku kena buat, takut nanti sampai demam lak. Dah la ari Isnin mama aku demam pastu sekarang adik aku lak demam aku pon jadi takut yg 'Encik Demam' tu akan kata kat aku "Tomorrow is your turn, be prepare!" Hahaha lawak ja x mintak jadi aku, hopefully x demam la esok.

0 comments:

Post a Comment