L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Time Gone So Fast

Sunday 1 June 2014

Time Gone So Fast

          Hari ni dah genap sebulan aku tulis blog dan aku pon dah mula rasa boring ngan malas nak tulis blog ni, hahaha. Memang cepat gila masa berlalu tup tap tup tap dah bulan June. Posa pon nak dekat ni adakah hgpa dah ready nak menunaikan posa dengan penuh kesabaran? Arap2 x dak sapa la yg nak gatai ponteng posa nanti sebab aku pon dah serik dulu ponteng time skolah, sekarang nak kena qadha balik posa time skolah dulu. Bulan posa nanti arap2 aku masih larat nak post kat blog aku ni, hahaha. Tapi masuk Sem 5 nanti mungkin aku agak busy so takut lak x dak masa nak post. Kalau hgpa tengok post aku bulan lepas cukup2 31 post sebulan kiranya aku dah berjaya mantain 1 hari 1 post (challenge past!). Kalau hgpa tgk post aku yg english punya tu aku copy paste ja, time tu malas nak post, hahaha. Err...aku rasa x dak sapa pon yg nak baca blog aku ni, cam syok sendiri lak aku ni..huhuhu sedayh.

0 comments:

Post a Comment