L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Pressure

Thursday 22 May 2014

Pressure

          Esok last day bengkel final projek dan aku kena present projek sorang2 esok (mati la saya). Aku punya slide x dak problem cuma interface ja yg x siap lagi. Aku x rasa takut pon walaupon sorang2 sebab aku dah macam x kisah dah, apa nak jadi, jadilah. Nasib baik ada juga yg sudi tolong aku siapkan tapi yg tolong banyak cik la haha sampai dia pon dah stress tlg aku yg x tau apa2 ni (dia panggil aku Mr Taktau). Ingat aku tau sangat ka pasai koding2 ni? Sebab tu aku masuk bengkel sebab boleh jugak aku nak faham sikit bab koding2 ni. Malam ni aku nak p kamsis lak suruh Naveen ajaq aku buat aku punya sistem, nasib baik dia punya dah siap & dia pon x dak keja nak buat so aku memang lucky gila ada yg sanggup tlg aku malam2. Aku pon dah x boleh pikiaq lagi, serabut gila bila tgk koding sistem aku. Semalam pon sampai mimpi koding2 ni..haha kalau ada benda yg aku buat lama2 ari tu aku akan mimpi benda tu. Tapi apa2 pon esok last bengkel, x sabaq nak sambung 'rutin harian' aku..hahaha.

0 comments:

Post a Comment