L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: That Was Not So Bad

Tuesday 17 February 2015

That Was Not So Bad

Aku rasa aku dah boleh tarik nafas lega hari ni, tadak la kena sound teruk sangat masa lecturer mai buat penilaian kat kilang aku pagi tadi. Aku dah agak mesti dia terkejut punya bila aku cakap aku dok buat keja antaq barang ja padahai ambik kos ICT Programming, lol. Nasib baik aku punya report dah complete tapi yang ruginya aku lupa nak update report semalam punya so dapat la markah kurang, damnit! Lepas dia tengok buku report aku Abang Azizi pon mai and then kami pon masuk dalam office tingkat atas. Lecturer tu tanya macam-macam kat abang, aku hanya mampu dengaq saja depa sembang lol. Agak terharu jugak bila Abang Azizi dok puji aku, lecturer tu pon macam syok jugak dengaq kata aku ni tak buat masalah kat kilang, hahaha. Lepas ni aku kena belajaq buat design la nampaknya tapi segan lak aku sebab kakak yang buat design tu macam tak friendly ja tapi terpaksa jugak aku ikut cakap lecturer, kang tak pasai-pasai kena repeat praktikal mampuih aku. 

0 comments:

Post a Comment