L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Need A New Life

Saturday 28 February 2015

Need A New Life

Nampaknya bulan Februari bakal meninggalkan kita hari ni, memang cepat gila masa berlalu, aku rasa dah banyak kali dah aku cakap benda yang sama, seriously memang rasa cepat masa berlalu, sebulan pon rasa macam sehari ja. Resolution untuk tahun ni pon aku rasa masih gagal untuk capai walaupon dah nak masuk bulan 3, mungkin aku patut tukaq resolution yang lebih senang untuk capai kot? Tapi bukan penting pon new year resolution ni, janji aku dapat menikmati kehidupan aku dengan selesa dan aman. Lagi penting kalau kita stay happy dalam life kita, betui tak? Oh, itu mungkin satu resolution baru aku, yeah, 'stay happy'. Esok dah masuk bulan March so maybe aku akan cuba melalukan sesuatu yang boleh membuatkan aku happy dengan life aku, walaupon aku masih forever alone dan fail untuk mendapatkan girlfriend yang merupakan resolution aku untuk tahun ni. Aku dah boleh lupakan benda tu dan move foward.

0 comments:

Post a Comment