L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: New Spot

Wednesday 11 February 2015

New Spot

Masa lunch tadi Abang Fazlee ajak aku makan kat kedai dekat dengan AEON Big Bukit Minyak, tak la jauh sangat dengan kilang. Aku pon join dia la dengan abang 2 orang lagi, Abang Mat Nor ngan Abang Zubir. Tak sampai 10 minit kami pon sampai la kedai yang bernama 'Sila O Sila.' Makanan dia pon boleh tahan jugak, banyak menu dan lebih murah kalau nak bandingkan dengan kedai yang aku selalu dok makan. Abang kat kedai tu mesti heran pasaipa hari ni aku tak mai makan kat kedai dia, hahaha. Lepas ni kalau nak makan tengah hari aku p makan kat kedai Sila O Sila la. Dah lebih 2 bulan aku praktikal baru sekarang aku sedaq yang aku ni membazir minyak keta ja balik makan kat kedai depan umah aku time rehat.

0 comments:

Post a Comment