L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: RON 95 vs RON 97

Friday 6 February 2015

RON 95 vs RON 97

Petang tadi aku ada baca satu artikel tentang RON 95 & RON 97 Fuel Test..boleh klik tajuk artikel tu kalau nak baca. Semenjak aku pakai keta baru mama aku suruh aku isi RON 97 so aku ikut je la cakap mama aku, abang salesman keta pon rekomenkan aku guna RON 97. Tapi lepas baca artikel pasai RON 95 ngan RON 97 aku dapat katakan tak rugi pon kalau guna RON 97 walaupon mahai lagi daripada RON 95 sebab menurut komen-komen pembaca artikel tu majoriti kata boleh p jauh lagi kalau guna RON 97 kalau nak compare ngan RON 95. Well aku pon macam blur blur ja sebab baru seminggu aku guna RON 97 so aku tak dapat agak perbezaan RON 95 ngan RON 97. Apa-apa pon aku tetap akan guna RON 97 jugak walaupon mahai, ala...mahai tiga puluh sen ja, hahaha.

0 comments:

Post a Comment