L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Family Vacation

Thursday 19 February 2015

Family Vacation

Pagi ni lebih kurang pukui 8 setengah aku ngan famili aku gerak ke Ampang Jaya p bercuti kat sana. Kami singgah kat Astaka Perda untuk breakfast. Lepas tu baru kami sana truih, adik aku yang study kat UIA p sana sendiri dari tempat dia. Dalam  tengah hari lebih kurang pukui 12 lebih kami lunch kat R&R Sabak Bernam, tapi aku tak makan sebab tak lapaq lagi. Kami bermalam 3 hari 2 malam kat De Palma Hotel so masa otw nak p sana ayah aku taktau jalan, dia punya GPS buat hal sikit. Last-last aku bukak Waze kat fon aku baru la tau jalan nak p hotel. 

Lauk aku untuk pagi tadi.


Dah sampai sana kami kena tunggu bilik kami siap pulak, memang lambat betui depa ni buat keja, sepatutnya dah boleh check in dah time kami sampai tu tapi terpaksa tunggu lak, mungkin sebab pekerja tak ramai kot maklumlah cuti kan. Sementara tengah tunggu bilik kami siap aku, ayah aku ngan adik aku yang study U p makan kat kedai nasi kandaq dekat ngan hotel. Abih makan tengok-tengok mama ngan adik aku hilang tau sangat depa dah dapat kunci dah. Nak ambik beg dalam keta tapi kunci keta ada kat mama aku lol, suruh adik aku turun bagi kunci and then ada sorang bell boy tu ambik beg kami tolong hantaq kat bilik kami yang terletak di tingkat enam, bilik no 603 ngan 604. Bilik 603 mama, ayah ngan adik aku yang kecik sekali dok, aku ngan dorang lagi adik aku dok bilik 604.  

Mama ngan ayah aku tengah tunggu giliran nak ambik kunci bilik kat kaunter. 
Inilah katil kat bilik aku, 2 orang ja boleh dok atas katil aku sebagai anak sulung sudah semestinya dapat dok kat katil adik aku yang dorang lagi tu jenuh berebut, ahaha.

Adik aku tengah layan movie.

Petang ni aku cuma lepak dalam bilik ja, adik-adik aku p mandi kat kolam. Malam ni kami kluaq cari makan, taktau lagi nak p mana so nanti aku akan update balik post ni lepas balik kat hotel malam satgi.


0 comments:

Post a Comment