L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: I Don't Believe It!

Friday 13 February 2015

I Don't Believe It!

Pagi tadi kat kilang ada pekerja-pekerja dari kilang lain mai ambik kertas yang tak guna, depa beli kertas yang tak guna tu. Depa juai ikut berat guni. Masa aku tengah bungkus sticker Abang Mat Nor panggil aku suruh berdiri atas alat penimbang. Aku pon ikut la cakap dia. Pastu dia terkejut tengok berat aku, nak tau tak berapa? 60 kg! Wow! Bukan depa ja yang tak caya, diri aku sendiri pon tak caya, hahaha. Memang pelik la kan camna berat aku boleh sampai 60 kg padahai tengok aku dari jauh pon nampak tulang ja, hahaha. Rasa-rasanya alat penimbang tu rosak kot, tak pon kasut aku yang terlebih berat, hahaha. Depa semua dok perli aku macam-macam, kata aku ni berat tulang la, yang tak boleh blah depa kata aku ni berat suara, amboi mentang-mentang aku ni pendiam haha.

0 comments:

Post a Comment