L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Last Day Of January, We Really Had Fun!

Sunday 1 February 2015

Last Day Of January, We Really Had Fun!

Hari ni dah pon masuk bulan 2, memang rasa sekejap ja masa berlalu. Bulan lepas banyak memori yang tercipta, dapat hadiah besday la, kluaq ngan kawan-kawan la, dan banyak lagi.  So hari ni aku nak cita sikit apa yang aku buat semalam ngan best friend aku. Semalam hari terakhir bulan Januari tahun 2015 kami dorang menghabiskan masa kami kat Penang. Kami p sana lebih kurang pukui 8 pagi sampai la 6 petang. Mula-mula kami p breakfast dulu kat kedai nasi kandaq, lepas breakfast kami bercadang nak p Taman Negara Pulau Pinang so lepas dah halfway nak p sana Google Map kawan aku buat hal pulak so terpaksa la batalkan niat kami nak p Taman Negara. Dah tak dapat nak p Taman Negara kami pon p la kat Gurney Plaza.

Kat Gurney Plaza kami p MPH Book Store. Lepas tu kami p kat satu kedai cenderahati dekat ngan tempat wayang, member aku beli gelang tangan aku pulak beli keychain. And then kami p kat SenQ pulak tengok fon ngan laptop kat sana. Dekat pukui 12 tengah hari kami pon ambik lunch kat Burger King. Kami ambik set burger ngan ayam seketui, sedap jugak dia punya ayam, rasa dia pedas lagi kalau nak compare ngan ayam KFC. Lepas lunch, kami p Gurney Paragon yang terletak bersebelahan dengan Gurney Plaza. Kami p tengok wayang kat sana cita Wild Cut. Lepas tengok wayang kami pon kluaq dari Gurney Paragon p lepak kat pantai and then singgah Gurney Plaza sat teman best friend aku p beli earphone. Dah settle beli earphone kami pon balik. 

Ni la dia kedai cenderahati yang kami p.
Bergambar sat sebelum menjamah makanan tengah hari.
Otw nak p Gurney Paragon.
Puas lepak dalam shopping complex kami lepak kat pantai lak ambik udara segar.
Masa malam lak aku luangkan masa dengan famili lak. Kami satu famili p dinner kat Secret Recipe Seberang Jaya. Kali ni aku yang bawak keta...of coz la dengan 'baby' baru aku hahaha. Sampai ja kat Sunway kami perabih masa car parking, memang susah jugak nak cari parking time tu maklumlah sebab ramai jugak kat area situ. Cari punya cari last-last dapat jugak, agak jauh jugak dengan kedai Secret Recipe tapi takpa janji dapat jugak tempat parking.

My mama and my daddy waiting for food.

0 comments:

Post a Comment