L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: May The Best Team Win

Thursday 26 February 2015

May The Best Team Win

Esok pagi ada game, Liverpool lawan Besiktas, nak tengok pon malas sebab takut tak cukup tidoq lak tapi rasa nak tengok pon ada sebab dah lama tak tengok Liverpool main, selalu game depa start awai pagi. Maybe aku akan gagahkan diri untuk tengok jugak game pagi esok sebab aku rasa mesti sengit depa lawan, yela first leg kat Anfield, Liverpool menang 1-0 ja, game kali ni kat tempat Besiktas mesti depa main gila-gila punya nak padam kelebihan 1 gol, tapi aku yakin Liverpool tak kan menyerah kalah macam tu ja sebab kalau tengok form Liverpool kat Premier League sekarang agak baguih jugak, 4 kali menang and 1 seri dalam 5 game, yang lebih bangga lagi 1 gol pon tak bolos. Aku tengok Liverpool punya official Facbook page fans Besiktas dok hingaq pa ntah kat setiap post, mostly fans Besiktas comment 'Welcome To Hell' hahaha aku rasa depa lupa yang 10 taun dulu Liverpool menang Champions League kat stadium depa, walaupon cita dah 10 taun tapi tak mustahil Liverpool dapat ulang balik, fans Besiktas harus berjaga-jaga, Liverpool akan buat kejutan!

0 comments:

Post a Comment