L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Shopping Hard

Friday 20 February 2015

Shopping Hard

Fuhh..hari ni memang shopping sakan aku, mentang-mentang la parents bagi duit kan, hahaha. Post kali ni aku nak cita pasai apa yang kami buat sepanjang hari ni. Pagi tadi dalam pukui 9 kami breakfast ka kafe bawah ambik set buffet, standard la makan kat hotel. Lepas tu kami p Berjaya Time Square lak perabih duit kami kat sana. Bagi aku memang puas jugak la shopping kali ni, bukan senang nak mai KL pastu spend masa aku shopping lak, rasa macam hilang beban sat, hahaha. Dah puas shopping aku ngan dorang adik aku p lepak kat kedai buku lak pastu kami p tempat bowling ingatkan nak main bowling satu famili tapi tak jadi lak so kami satu famili tengok wayang, rasa-rasanya ni first time kami tengok wayang satu famili, selalunya tengok wayang ngan kawan je kan? Kami tengok cita Coverina, cita komedi melayu. Aku memang tak suka tengok cita melayu tapi dah tak boleh nak tengok cita Kingsman sebab ada adik aku yang underage so terpaksa la tengok jugak cita melayu. Tapi lawak jugak la cita dia, at least tak la boring sangat, tapi still tak boleh ubah pendirian aku yang tak suka cita melayu, hahaha. Dalam pukui 5 lebih tu kami singgah la kedai sukan lak adik aku nak beli barang and then kami pon balik ke hotel. 




0 comments:

Post a Comment