L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Gotta Reduce From 10 to 5

Tuesday 5 September 2017

Gotta Reduce From 10 to 5

Kalau hampa perasan setiap bulan blog aku akan ada 10 post, kalau bulan sebelumnya tak cukup 10 post aku akan update bagi cukup 10. Dah setahun lebih dah aku buat camtu, tapi aku rasa sekarang aku dah tak mampu nak update sampai 10 post sebulan. Aku akan kurangkan dari 10 ke 5 post ja untuk satu bulan. Reason? Aku rasa aku ni dah makin "slow" dalam media social. Nak kata busy tak la busy sangat, time weekend aku free ja, dan nak kata malas mungkin jugak, hahaha. Bukan setakat blog ja, Twitter pon aku dah lama tak update, Instagram pon 2-3 minggu baru aku post. 5 post sebulan? Kira okay la tu, sesetengah blog 2-3 bulan baru depa update, aku update tiap-tiap bulan kira rajin la. Anyway thanks kepada yang masih lagi setia membaca blog aku yang tak seberapa ni. 

0 comments:

Post a Comment