L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Stay Strong Mama

Wednesday 13 September 2017

Stay Strong Mama

Wassap guys? Kepada yang tengah baca post ni aku nak ambik kesempatan utk mintak tolong hampa doakan utk mama aku yang kena operate esok, kena diagnose penyakit kanser usus. Masa hari Isnin hari tu sebelum aku nak p keja mama aku ada lagi kat rumah, dalam bilik dia, aku ingat mama ambik cuti tapi dia dok mengadu sakit, time tu aku tak dengaq, aku terus p keja. Masa lunch ayah aku send gambaq mama aku kat hospital KPJ dalam group wasap famili. Aku pon terkejut jugak la aku terus call ayah aku tanya  mama sakit apa, ayah aku kata mama sakit perut, kena tahan dekat KPJ. Aku balik awai hari tu p tgk mama aku. Hari Rabu doktor nak buat scan nak tau perkembangan camna. Aku ingat tak serius, tapi hari ni masa aku p tgk mama aku ckp dia kena kanser usus sampai kena operate terus aku jadi risau. 2 jam jugak aku dok ngan mama aku, kalau boleh nak ja aku stay dgn mama aku tapi mama aku ckp kat aku jgn risau aku pon macam sebak jugak sebab first time aku encounter benda camni. Anyway aku harap operation berjalan dengan lancar esok, stay strong mama!

0 comments:

Post a Comment