L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Damn I Told You We Need A New Centreback

Monday 11 September 2017

Damn I Told You We Need A New Centreback

Hari Sabtu lepas, 9hb, ada game antara Man City dengan Liverpool hyang berkesudahan 5-0. Sapa yang 5 sapa yang 0? Sadly team kesayangan aku la yang dapat teloq ayam. Awat teruk sangat sampai kena 5-0? Seorang player Liverpool, si Mane kena red card sebab terajang keeper, tak boleh nak salahkan dia sebab 50-50 challenge, keeper MC keluaq dari kawasan petak penalti, Gary Neville (bekas pemain Man Utd) pon kata tak sepatutnya red card, aku tak tau awat la orang lain menafikan kata-kata Neville, macam la depa pernah main professional football, Neville dah lama main so dia paling arif la bab ni. Tapi takpa la benda dah berlaku, aku harap kekalahan yang memalukan ni jadi pengajaran buat Klopp supaya next time dia akan beli defender baru. Aku baca komen-komen kat Twitter bukan orang marah dengan performance player-player Liverpool, tapi lebih ramai orang yang marah sangat dengan Klopp sebab tak mau beli defender baru, sebab defender yang sedia ada tak boleh lakukan tanggungjawab depa dengan baik, masa lawan dengan Man City hari tu si Klavan memang flop gila, goalkeeper pon tak boleh baca bola p kat mana, senang sangat kena bolos. Aku sebagai die hard Liverpool memang suggest sangat kat Klopp supaya beli sekurang-kurangnya sorang keeper and sorang defender, so total 2 orang ja, midfielder kalau nak beli sorang pon beli la yang stail main and tactical dia denfending tinggi, baru la tak senang kena bolos, 5 bijik teruk sangat kot, kan tak pasai-pasai kena masuk gua tempat Arsenal dok lepak minggu lepas, hahaha.

0 comments:

Post a Comment