L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: What Am I Going To Do Next?

Friday 20 March 2015

What Am I Going To Do Next?

Lepas semayang Jumaat petang tadi aku ikut Abang Fazlee p UiTM antaq fail. Banyak jugak la fail yang kami antaq, lebih kurang 2 ribu lebih dalam 10 bungkus. Memang kena buat dorang jugak la kalau buat sorang-sorang mampuih. Rasa-rasanya hari ni dah masuk kali ke-3 aku masuk UiTM sejak praktikal. Walaupon bukan student kat situ, tapi dapat jugak aku merasa environment kat dalam UiTM. Bila aku tengok student-student kat situ jalan sambil pegang buku tiba-tiba rasa macam aku ni kena lebih serius dengan masa depan aku. Sepanjang aku dok kat poli aku tak rasa macam tu pon sebab aku tak serius sangat, hahaha. Aku pon tak sure lepas dapat diploma nak sambung buat degree ka atau keja dulu, aku blur tapi bagi aku okay jugak kalau masuk UiTM sebab dekat ja ngan umah aku (punya la takmau berjauhan ngan famili). Mungkin satu hari nanti aku lepak kat UiTM sebagai seorang student, yeah, maybe or maybe aku keja dulu kot, tak sure, aku blurrr!!!!!

0 comments:

Post a Comment