L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Pop Punk Not Dead

Tuesday 3 March 2015

Pop Punk Not Dead

Masuk bulan ni dah genap setahun aku jadi fan New Found Glory, satu band punk dari Amerika. Sebelum ni hujung tahun 2012 sampai tengah tahun 2013 aku die hard fan Green Day, band pop punk jugak, lepas tu aku pon dah boring dengan depa. Kalau nak tau pop punk ni aku punya feveret music genre. Aku tau band New Found Glory masa hujung tahun 2013 kat hotel, time tu family vacation kat KL, aku dok main laptop tengah cari lagu feveret aku, "Kiss Me" yang cover punya, pastu aku jumpa band ni buat cover lagu feveret aku, aku pon download la. Masuk bulan Februari tahun lepas aku try discover semua lagu New Found Glory, lebih kurang 60 lagu jugak aku download, and that moment aku 'jatuh cinta' ngan band ni dan aku jadi die hard fan depa sampai ke la ni. 

0 comments:

Post a Comment