L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Prepare To Die!

Thursday 19 March 2015

Prepare To Die!

Hari ni memang ngantuk gila, masa aku ikut Abang Fazlee p antaq barang terlena aku dalam keta, lama jugak. Nyamuk la punca aku tak boleh lena semalam. Aku dah pasang ubat nyamuk tapi dia mai kacau aku jugak, tak aman aku nak tidoq. Aku pon terpikiaq nak beli raket tampaq nyamuk letrik. Dulu ada tapi dah rosak. Memang berkesan jugak guna benda tu. Petang tadi masa abang singgah kat kedai hardware aku pon teringat nak beli. Aku tanya auntie tu dia cakap ada. Tak la mahai sangat, RM12 ja pon. Auntie tu pon tanya aku nyamuk selalu kacau ka, hahaha. Lepas ni aku tak sabaq-sabaq nak tampaq nyamuk, nak balas balik dendam aku yang terpendam selama ni, hahaha. *gelak jahat*

0 comments:

Post a Comment