L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: We Messed Up

Monday 23 March 2015

We Messed Up

Semalam bukan la hari yang baik untuk penyokong Liverpool. Kalah dengan Man Utd menjejaskan peluang Liverpool untuk bermain di Champions League season depan. Aku tak sangka Liverpool boleh kalah, masa lawan City boleh lak menang, tapi itulah bola sepak, macam-macam boleh berlaku. Aku boleh terima kekalahan ni, bagi aku Liverpool tak layak menang sebab kalau tengok disiplin pemain-pemain Liverpool memang out. Yang aku tak paham macam mana Gerrard boleh dapat red card sedangkan baru beberapa saat ja dia dok atas padang. Dah la ketinggalan 0-1, pastu red card lak, macam mana la nak menang. Well, sebenaqnya aku tak kisah pon kalau Liverpool tak dapat main dalam european tournament season depan sebab pada pendapat aku la kan kalau Liverpool tak main Champions League or Europa League depa boleh perbaiki kedudukan di liga. Tengok season lepas Liverpool tak main pon european tournament tapi dapat jugak no. 2 dalam liga. Tapi season ni tempat ke-5 lak sebab main dalam european tournament yang mana kau rasa punca keletihan pemain dan sebab tu Liverpool tak berapa konsisten masa awai musim. Walauapapon ada lagi 8 game lagi, Liverpool mungkin ada peluang nak dapat top 4, just keep believing. #YNWA

0 comments:

Post a Comment