L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Still Have No Idea

Thursday 26 March 2015

Still Have No Idea

Malam semalam walaupon penat keja dapat jugak luangkan masa dengan kawan-kawan kelas aku. Aku selalu ajak depa kluaq tengok wayang hari Rabu sebab tiket murah and aku tak payah ambik adik aku balik ngaji. Zack, Eyfa, and Pyqah, depa praktikal kat tempat sama, bila aku ajak depa takmau, depa ajak aku pulak yang takmau. Tapi semalam depa jadi jugak nak tengok wayang. kami tengok wayang kat Sunway Carnival cita 'Insurgent'. Aku tak berpa paham sangat dengan storyline dia sebab cita dia sambungan dari cita 'Devergent' yang taun lepas punya. Lepas tengok wayang kami p dinner kat tempat feveret aku, Restoran Tomyam Pertama. Masa otw nak p makan Zack cita la sikit pasai movie yang kami dah tengok tu. Dia pon ada cita balik pasai cita Divergent tu tapi aku still have no idea ngan movie tu, hahaha.

0 comments:

Post a Comment