L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: We Are Back Together

Saturday 21 March 2015

We Are Back Together

Lebih kurang sebulan lebih jugak aku tak jumpa best friend aku tapi petang tadi dapat juga luangkan masa dengan dia. Selalunya bila kami kluaq kami selalu lepak kat Sunway Carnival tapi hari ni kami lepak kat AEON Bukit Mertajam lak. Aku yang cadangkan p lepak kat situ sebab dah lama tak p sana. Lagipon aku ada kad food court, dalam kad tu ada balance lagi so rugi la kalau tak guna, hahaha. Apa yang kami buat kat sana? Lunch, tengok wayang, ngan teman member aku shopping. 

Ni la lunch kami tengah hari tadi, nasi ayam crispy ngan teluq mata. Setiap kali makan kat food court aku selalu makan benda ni, hahaha.
Lepas makan aku p semayang sat. Cantik jugak surau kat sana.
Teman best friend aku ni beli alat tulis kat kedai Popular.
Kami tengok cita 'Out Of The Dark', cita horror. Orang dok depan aku ni dok layan video lak dalam fon dia, maybe sebab takut sangat kot, hahaha.
Sebelum balik aku teman sat budak ni makan. Patut la badan berisi ja budak ni, hahaha.

0 comments:

Post a Comment