L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: A Long Day At Penang Island

Friday 27 March 2015

A Long Day At Penang Island

Post hari ni aku nak cita sikit pasai semalam. Boleh kata busy jugak aku semalam. Lebih kurang pukui 9 setengah pagi kami dah kluaq. Kami p 3 tempat Penang Port. Banyak jugak tempat Penang Port, tak tau sebab apa banyak, mungkin lain department kot. Abang Nazli pon ikut kami jugak. Selalu aku dok ngan Abang Fazlee kami macam serius ja tapi bila ada Abang Nazli ceria sikit dalam keta sebab dia suka buat lawak, hahaha. Lepas kami p Penang Port kat Butterworth kami gerak p belah pulau lak. Time tu dah pukui 1 lebih so kami pon lunch. Memang lapaq gila aku time tu, selalu kalau nak makan mesti pilih tempat kali ni p tempat mana pon aku tak kisah janji dapat makan, hahaha. Kami makan kat kedai Restoran Sup Hameed. Depa kata sup dia special, nasi kandaq dia pon boleh tahan. Harga toksah kata la kat area Penang ni memang mahai pon. Lepas tu kami pon p Penang Port kat area sana bagi kotak sampul surat and then kami p cari kedai nak beli planner lak. Masa otw balik tu tertidoq truih aku, maklumlah dah makan kenyang-kenyang, hahaha. Pukui 3 lebih baru la kami sampai kilang, memang jalan sakan kami semalam, hahaha.

Ni la dia resit untuk makan tengah hari kami.
Tun M pon pernah mai makan kat kedai ni jugak.
Puas makan sambung keja balik.

0 comments:

Post a Comment