L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Why You Gotta Make Things So Complicated?

Wednesday 14 January 2015

Why You Gotta Make Things So Complicated?

            Pagi tadi memang boring gila tak dak keja, dah la mengantuk sampai abang tu perli aku, "Manager dah mengantuk tu..(cakap kat abang satu lagi yang selalu bagi keja kat aku)" Time petang Abang Fazlee (abang yang selalu aku ikut masa antaq barang) suruh aku p pejabat pos untuk nak pos barang ngan antaq buku kat SMK Perai. Lepas pos barang kat pejabat pos aku pon deraih p sekolah kat ngan Megamall Penang. 

          Sampai ja sekolah aku p kat guard tulis nama pastu aku sesat masa tengah cari office, lol first time masuk sekolah tu memang sesat la hahaha. Last last aku p tingkat atas jumpa ofis masuk masuk bagi salam ada cikgu ka kerani aku pon taktau mai kat aku pastu aku cakap la nak cari ustazah pa ntah nama hahaha pastu kerani tu cakap dia dah balik. Aku pon bagi la kertas suruh dia sain tapi dia tanya boleh ka sain kalau bukan ustazah. Well aku pon taktau baq hang abang tu suruh antaq buku ngan mintak sain yang tu ja yang aku tau. Pastu kerani tu pon call ustazah and then ustazah tu cakap ngan aku, dia panggil aku Encik Amin bila aku cakap yang nama aku ni Aminur Rasyid lol rasa macam pro lak padahai budak praktikal ja pon hahaha. Aku pon taktau apakebenda dia cakap hahaha yang aku tau esok kena mai len mintak sain ngan terima bayaran untuk buku tu. Aku pon call la Abang Fazlee boleh tak tinggai buku pastu dia kata buat la camna pon then aku pon blah la.

          Lepas antaq buku aku p tunggu Abang Fazlee yang tengah antaq buku kat sekolah Berapit kat Petron sebelah kedai BM Tomyam seperti yang disuruh, tunggu situ sambil minum ayaq Oligo Koko harga RM2.10 (mahai daripada Milo lol aku kena tipu). Pastu abang tu pon mai naik moto dia tanya apa cita kat sekolah tadi, aku pon cakap yang aku tinggai buku kat sekolah tapi tak ambik sain sebab ustazah tu suruh mai sekali lagi esok. Aku pon bagi duit baki masa pos barang ngan slip kat abang pastu dia pon kata esok kena p sekali lagi kat sekolah Berapit, sebab cikgu tu bagi hilang kertas sain lol, aku pon pelik camna la dia boleh bagi hilang, baru ja bagi tak kan dah hilang kot? Naya betui cikgu tu tak pasai pasai esok kena p sekali lagi hahaha. 

0 comments:

Post a Comment