L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Celebrate My 21st Birthday

Sunday 18 January 2015

Celebrate My 21st Birthday

Semalam besday aku ingat nak celebrate ngan famili tapi mama aku kata minggu depan baru celebrate masa besday adik aku celebrate sekali ngan besday ayah aku. Tapi semalam kami cuma lunch sama-sama kat area Sunway jugak ayah aku tak ikut sebab dia ada reunion ngan klas lama dia 40 tahun dulu. Lepas lunch kami p Sunway Carnival beli deodoran ngan perfume kat kedai The Body Shop, perghh...dekat 1k jugak la mama aku perabih duit kat sana. Memang betui la cakap ayah aku yang mama aku ni tak pandai simpan duit lol. Yang lawaknya ada satu kakak kat kedai tu ingat yang adik aku ni abang aku, hahaha rasa diri aku ni muda lagi. 

Masa malam lak Bullah ajak aku kluaq makan katanya dia nak belanja, kalau ikutkan time tu aku nak kluaq ngan famili tapi demi menjaga hati kawan aku ikut jugak la. Kami p poli ambik 2 budak pompuan Sem 5 pastu p jalan-jalan kat Uptown Perda, Bullah beli earphone Beats aku beli jersi away Liverpool. Dah penat jalan kat Uptown kami p dinner kat Adam's Kitchen. Depa tiga ambik chicken chop aku sorang ja yang ambik grilled chicken, saja nak try rasa dia camna. 

Masa tengah makan Bullah ajaq aku makan ngan pisau dengan betui hahaha malu aku bila depa budak pompuan dorang tu gelak kat aku. Last-last sekali makan guna tangan ja serupa makan kat KFC sebab bebai sangat makan ngan pisau. Semalam aku memang beruntung ada orang sanggup belanja aku haha bukan senang orang nak belanja kita kan?

0 comments:

Post a Comment