L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Barclays Premier League: Sunderland vs Liverpool

Sunday 11 January 2015

Barclays Premier League: Sunderland vs Liverpool

          Alright guys post kali ni aku nak buat review sikit dengan game semalam, perlawanan antara Sunderland vs Liverpool yang dimenangi oleh Liverpool dengan jaringan 1-0. Sunderland terpaksa bermain dengan 10 orang lepas salah satu pemain depa kena kad merah. Pemain Liverpool, Lazar Markovic jadi MOTM (Man Of The Match).

Liverpool menjaringkan gol pertama perlawanan dengan jaringan daripada Lazar Markovic pada minit ke-9.

Pada minit ke-28 Lazar Markovic hampir-hampir menjaringkan gol ke-2 Liverpool apabila tendangan kung-funya terkena palang.
Pemain Sunderland, Liam Bridcutt dibuang padang selepas mengutip kad kuning kedua pada minit ke-49.

          Ayah aku yang tak sempat tengok game ni tanya aku Liverpool lawan bila, aku pon cakap la depa dah lawan dah pon menang 1-0, pastu ayah aku pon caka"1-0 ja? patut score banyak lagi." Well bagi aku tak penting pon berapa banyak gol janji menang la jugak kan, hahaha aku pon tak paham ngan ayah aku ni bila kalah maki dah menang pon masih tak puas ati, lol. Bagi aku kira okay la Liverpool menang walaupon mampu score sebijik sebab depa main tanpa key players macam Sterling ngan Sturridge. Harap Liverpool dapat kekalkan momentum ni untuk perlawanan yang seterusnya, good luck THE REDS! 

#SUNLIV #YNWA

0 comments:

Post a Comment