L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: He Is Already 20

Saturday 24 January 2015

He Is Already 20

Lepas seminggu besday aku hari ni besday adik aku lak. Dah besaq panjang dah dia, umuq dah 20 tahun kalau perangai macam budak-budak tak tau nak kata pa dah hahaha.  Petang tadi aku, ayah aku ngan adik aku yang last p makan kat Perda City Mall, adik aku tu dok dalam bilik, mungkin dia dah makan ngan kawan dia kot. Pelik jugak tiba-tiba ayah aku ajak p shopping complex sebelum ni makan kat kedai nasi kandaq ja tapi dia kata Parkson ada buat sale so dia nak beli baju. 

Parkson punya sale kat Perda City Mall, hari Sabtu memang ramai.
Ayah aku tengah dok cari baju, aku pon beli jugak sehelai.
Aku beli satu untuk hadiah besday adik aku. Lepas balik aku masuk bilik dia pastu balik kat dia hahaha.

0 comments:

Post a Comment