L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Some People Just Want To Watch The World Burn

Tuesday 13 January 2015

Some People Just Want To Watch The World Burn

Lepas Malaysia dilanda dengan isu banjir sekarang heboh pulak pasai pompuan peluk artis K-Pop, memang saja cari bala ja depa ni. Aku dari dulu time SPM memang tak suka orang yang layan K-Pop, aku ingat depa ni orang gila yang tak dak life, hahaha. Seriously aku tak paham awat la depa p peluk dah la pakai tudung sepatutnya tunjuk la sikit kesopanan tu ni tanpa rasa segan silu p peluk buat taktau ja, dah la atas stage, depan orang ramai...arghh aku tak paham. Jangan nak salahkan artis tu pulak sebab depa memang tak tau pa pasai agama kita, depa siap tanya lagi boleh tak kalau buat camtu dah pompuan  tu kata yes memang salah dia la. Kalau camni la perangai pompuan Melayu  elok aku berhijrah ke Amerika khawin ngan mat saleh, sad. 

0 comments:

Post a Comment