L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Barclays Premier League 2014/2015: Manchester City vs Arsenal

Monday 19 January 2015

Barclays Premier League 2014/2015: Manchester City vs Arsenal

Mesti ramai yang tengok game antara Man City ngan Arsenal, aku pon tak terlepas walaupon esok kena p praktikal pukui 8 aku sanngup tengok game sampai abih. Aku tak support antara depa pon hangpa tau kan aku support team mana, aku cuma suka tengok Arsenal main sebab depa main kemas. Tapi Arsenal ni selalu tadak luck walaupon main kemas tapi game pagi tadi aku tak sangka depa boleh menang 2-0...ngan City pulak tu. Nampaknya Man City kena bekerja keras lepas ni kalau depa nak menang liga sebab sekarang pendahulu liga, Chelsea dah 5 mata lebih daripada City. Tapi ada lagi 17 perlawanan, City masih ada lagi peluang.

Pasukan pelawat dihadiahi sepakan penalti selepas Nacho Monreal dikasari oleh kapten tuan rumah Vincent Kompany.

Santi Cazorla menyempurnakan sepakan penalti untuk meletakkan Arsenal di hadapan pada minit ke-24.
Arsenal menambah derita tuan rumah selepas penyerang mereka, Oliver Giroud menjaringkan gol ke-2.




0 comments:

Post a Comment