L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: My 100th Post!

Thursday 8 January 2015

My 100th Post!

          Sedaq tak sedaq hari ni dah masuk post aku yang ke-100. Wow! Banyak jugak benda yang aku post walaupon kurang viewers, hahaha fail! Rasa bangga jugak dengan pencapaian aku ni even tak dak sapa pon yang sudi membaca aku still post jugak tiap-tiap hari. Rasa syok sendiri pon ada sebab aku post pastu aku sorang ja baca, hahaha forever alone level is over 1000. Bukan apa, aku saja-saja post nanti bila dah besaq dah keja ada anak bini aku akan baca balik benda merapu yang aku dok post, kot-kot boleh teringat kembali masa zaman muda dulu, hahaha. Kepada sapa-sapa yang baru tau blog aku ni (kalau ada la, huhu) kat blog aku ni aku akan post pasai life aku, buat review tentang match bola ngan movie yang aku dah tengok atau info-info lain dan berita-berita sensasi. Thanks kepada sesiapa yang rajin membaca blog aku ni, stay awesome and see you tomorrow.

0 comments:

Post a Comment