L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Remembering The Good Old Days

Monday 31 July 2017

Remembering The Good Old Days

Last day of July, hari Isnin, aku ambik cuti sebab aku nak buat akaun bank baru. Semalam lambat jugak aku tidoq, pukui 4 lebih, maklum lah hari ni cuti so dapat la aku tidoq lambat. Aku set alarm pukui 9 pagi, aku plan nak jalan-jalan kat area Summit, saja nak mengimbas kembali nostalgia masa zaman sekolah dulu. Jauh jugak aku jalan, aku jalan sambil dengaq lagu-lagu dari band Estrella degnan Liyana Fizi (boleh tengok kat aku punya playlist kat YouTube). Penat memang penat tapi aku rasa puas hati jugak, rasa macam diri aku ni dekat time 10 tahun lepas, padahal time tu aku tak pernah dengaq pon lagu-lagu Liyana Fizi. Tak banyak sangat perubahan yang ada dekat area yang aku selalu jalan kaki dari sekolah p naik bas. 

0 comments:

Post a Comment