L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Shadow of the Day

Friday 21 July 2017

Shadow of the Day

Hari ni dunia digemparkan dengan kematian seorang artis, Chester Bennington yang merupakan vokalis kumpulan Linkin Park. Dia ditemui mati bunuh diri di Los Angeles County semalam sebelum pukui 9 pagi. Aku baru tau berita ni pukui 3 pagi tadi dekat Twitter, aku tengok dekat trending, aku nampak ada #LINKIN PARK dengan #RIPCHESTER. Aku macam tak pecaya jugak pastu aku bukak dekat twitter oficial Mike Shinoda, member Chester, aku tengok tweet dia yang latest pastu baca reply dekat tweet tu ramai yang ucap takziah. Walaupon aku ni bukanlah peminat setia Linkin Park tapi kematian Chester memang terasa sedih di lubuk hati. Yela kan, dari masa kecik sampai sekarang dok dengaq lagu Linkin Park tiba-tiba dapat tau hari ni vokalis dia mati memang sedih la. Apa-apa pon aku harap ahli kumpulan Linkin Park, keluarga Chester dan juga peminat setia Linkin Park dapat terima berita sedih ni dan move on dan yang aku paling harap kumpulan Linkin Park dapat meneruskan karier musik depa. 


0 comments:

Post a Comment