L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: No Idea

Wednesday 5 July 2017

No Idea

Memang ramai yang tanya aku bila nak khawin, walaupon umuq aku still 23, aku rasa memang lambat lagi la nak khawin, bukan sebab faktor umur, tapi faktor kewangan dan calon. Bukan nak kata yang aku ni tadak calon, ada tu ada cuma calon tu tak tau lagi yang aku ni minat kat dia (or mungkin dia dah tau cuma aku ja yang tak tau yang dia tau). Aku macam malas dah nak confess perasaan aku ni, sebab asyik kena friendzoned ja lol. Baik aku pendam ja perasaan ni buat sementara waktu, nanti bila dah nak khawin kalau la 'calon' aku tu still single lagi baru aku bagitau dia nak masuk meminang. Apa yang aku cuma boleh buat sekarang ni focus keja dulu dan simpan duit untuk khawin. Ramai yang kesian ngan aku ni bila aku kata aku tadak awek, depa siap nak tolong aku lagi cari awek tapi aku tak mau, sebab hati aku ni dah 'reserved' untuk future wife aku.

0 comments:

Post a Comment