L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Wrong Technique

Sunday 23 July 2017

Wrong Technique

Setiap kali aku main snooker mesti tapak tangan aku lebam. Aku pon pelik jugak sebab apa jadi macam tu. Tadi main ngan Bullah abaru aku tau sebab apa tapak tangan aku selalu rasa sakit. Sebab cara aku pegang cue tu salah. Dia ada teknik dia macam mana nak pegang cue dengan betui. Sambil main tadi Bullah ajaq aku camna nak pegang cue cara yang selesa. Aku pon try la ikut cara yang dia ajaq. lepas pukui baru rasa macam selesa sikit, bola pon laju ja. Bullah ni pro sebab dia rajin tengok video orang main snooker. Kalau nak tau snookre ni ada banyak teknik untuk kita nak bagi bola tu bergerak camna. lepas ni kalau ada masa kau pon nak try tengok video skill skill main snooker, baru dapat tau cara main snooker dengan betui, dan yang paling penting tangan aku dah tak sakit setiap kali aku main, hahaha.

0 comments:

Post a Comment