L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: I Miss The Good Old Days

Friday 30 June 2017

I Miss The Good Old Days

Kalau aku tanya hampa nak tak kalau patah balik ke 5 tahun lepas, or 10 tahun lepas, aku rasa mesti hampa nak. Yela, sapa tak rindu zaman dulu-dulu. Serious doh aku rasa nak patah balik, bukan sebab aku nak perbetuikan kesalahan yang aku buat masa lalu, aku cuma rindu moment masa dulu ja. Kan best kalau ada mesin masa, boleh la aku p balik masa lepas. Aku ni kuat berangan jugak ek, hahaha. Awat aku ni nak sangat p balik ke masa lepas? Sekarang tak okay ka? Jangan banyak tanya aku tak pernah pon merungut psai tahun ni. Keinginan aku nak ke masa lepas tak semestinya aku tak suka masa sekarang. Aku just rindu ja dengan masa lepas. "Benda yang ah berlalu usah dikenang", ayat ni yang hampa nak cakap kat aku, kan? Hahaha I don't give a damn, aku still dengan pendirian aku. Harap-harap satu hari nanti ada orang cipta mesin masa dan aku dapat peluang nak ke masa lepas, okay ye la aku stop berangan, tapi serious doh best kot dapat p balik ke masa lepas....

0 comments:

Post a Comment