L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: What A Troll!

Monday 2 June 2014

What A Troll!

          Hahaha tadi memang lawak adik aku kena troll ngan aku. Lepas makan kat Pizza Hut ngan mama aku, kami adik-beradik (Aku, Luqman, and Arif) p amik adik lagi sorang kat tempat ngaji. Aku pon bawak keta baru adik aku, sampai sana tunggu la adik aku dalam pukul 9 stgh dah nampak ramai budak dok kluaq tapi still x nampak adik aku. Aku pon suruh la adik aku, Arif kluaq sat takut Kimi x cam keta. Dia pon kluaq la and tiba2 Kimi masuk pintu belakang, yg Arif tu x perasan lagi yg Kimi dah masuk dalam keta. Pastu aku pon senyap2 jalan p depan sikit dari tempat ngaji tu, Arif masih dok tunggu depan tempat ngaji dok tanya ustazah kat itu ada nampak Kimi x. Lama sikit aku pon reverse sampai depan Arif and Luqman bukak tingkap cakap yg Kimi dah masuk. Hahaha memang lawak time tu sebab ustazah pon dok gelak kat Arif. Dia pon rasa malu gila kot, tunggu penat2 tengok2 Kimi dah ada dalam keta. Kami pon dok gelak kat dia, hahaha. 

0 comments:

Post a Comment