L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Payback Over Most Wanted

Monday 30 April 2018

Payback Over Most Wanted

Post aku sebelum ni aku letak tajuk 'Old Still Better Than New', yang tu dalam soal lagu, tapi dalam soal video game aku rasa tak, obviously game baru lagi best. 10 tahun lepas aku p cc dok main game Need For Speed Most Wanted, memang ketagih aku main game tu masa tu, tahun ni aku start main game Need For Speed Payback lak. Dari segi grafik memang Payback lagi best, gameplay dia ngan story pon lagi best kalau nak compare dengan Most Wanted. Lagipon aku main game dengan PS4, bagi aku console lagi sedap main dari PC kalau game racing. Most Wanted best sebab customize keta dia lagi lawa and banyak pilihan, tapi still aku prefer Payback over Most Wanted. Tak semestinya game baru lagi best sebab grafik dia lawa, kalau gameplay ngan story dia lagi boring dari yang lama pon tak guna jugak, sebab ramai lebih mementingkan gameplay ngan story dari grafik, tak tau la, lain orang lain pendapat, tapi bagi aku untuk game NFS aku lebih suka 'new' version dari yang 'old' version, Payback over Most Wanted.

0 comments:

Post a Comment