L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Cyber Cafe

Saturday 21 April 2018

Cyber Cafe

Hari Sabtu kalau adik aku yang paling last tu balik dari asrama lepas keja aku akan p lepak kat cc, bagi adik aku tu chance main PS4 aku. lagipon lepak cc lagi best sikit dari lepak rumah walaupon kena duit. Sebab? Kerusi dia selesa duduk ngan dia punya monitor pon besaq, kalau kat rumah aku setup dia camtu dah lama aku tak p lepak cc, lol. Tapi tak privasi jugak la kalau aku nak update blog aku, kat ofis aku dah tak update blog sebab rasa cam segan lak takut member aku tengok aku dok update blog. Kat CC walaupon ramai orang tak la orang ambik perhatian sangat tengok aku dok buat pa sebab depa dok khusyuk main game. Selalunya aku akan pilih tempat yang tak dak orang la dok sebelah aku. Rasa nostalgia jugak bila lepak CC, terkenangkan zaman sekolah dulu, hahaha. Masa tahun pertama p CC pon dah kantoi ngan ayah aku, lol. Tapi kira berbaloi jugak aku ambik risiko tu, kalau tak sampai bila-bila aku tak reti nak p CC, tapi sekarang dah ada PS4, dan aku bukannya geng master race so aku jarang dah lepak CC, sebulan sekali or dua kali ja.

0 comments:

Post a Comment