L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Will I Ever Stop?

Tuesday 1 May 2018

Will I Ever Stop?

Masuk hari ni dah genap tahun ke-5 aku tulis blog, since 1st May 2014. Pada mulanya aku tulis blog sebab nak share pasai life aku, lama-kelamaan aku dah banyak post benda selain life aku. Aku post pasai movie, lagu. makanan dan bola. Kadang-kadang rasa malas nak update blog tu ada jugak, so bukan sepanjang masa aku tulis blog, masa start tulis blog tu agak kerap jugak, lama-lama aku dah jarang dah, tapi aku tetap maintain 10 post dalam masa sebulan. Bukan betul pon tarikh yang aku post tu, contoh aku tulis post hari ni tapi aku publish post tu masa minggu lepas punya, sebab kalau semua post publish hari ni macam tak best lak. So dalam masa sebulan tu aku cuma ambik masa 2 hari ja untuk publish kesemua 10 posts. Tapi lepas ni aku nak start buat betui-betui, publish post masa yang sama aku tulis post tu, tapi tu kena bergantung kepada tahap konsistensi aku. Itulah caranya aku publish post aku kalau nak tau. Aku tak tau sampai bila aku nak stop update blog aku, sebab aku still rasa satisfy setiap kali aku post kat blog aku, feeling dia lain bila aku tulis dengan bila aku baca. Sebab aku tak rasa macam aku yang tulis benda tu bila aku baca balik post aku yang lama dulu, aku rasa diri aku ni lain-lain, macam aku ni ada banyak version. Sebab tu sampai sekarang aku still update blog aku, sebab kadang-kadang kalau sekeping gambaq pon kita tak boleh ingat moment tu, biasa la bukan semua benda kita ingat, so dengan adanya blog ni aku mungkin lebih ingat sesuatu moment tu dengan lebih detail. Apa-apa pon aku nak ucap terima kasih kepada yang still setia membaca blog aku yang tak seberapa ni, stay tuned for next post and thanks a lot guys!




0 comments:

Post a Comment