L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Old Still Better Than New

Tuesday 24 April 2018

Old Still Better Than New

Tahun ni aku kurang sikit dengaq lagu baru berbanding dengan tahun lepas. Bukannnya lagu baru tak best, aku lebih suka dengaq lagu lama sebab rasa nostalgia. Mungkin aku terlalu rindukan zaman sekolah dulu. Time sekolah dulu punya rasa tak best nak p sekolah, bila dah abih sekolah rasa rindu lak, hahaha biasa la, tu la lumrah hidup, kita sentiasa rindukan benda yang kita tinggalkan. Dengaq lagu lama boleh mengimbau nostalgia zaman muda-muda dulu sebab tu aku selalu dengaq lagu lama-lama. Yang peliknya dulu aku tak pernah pon dengaq lagu lama yang aku dok dengaq sekarang ni, tapi still lagu tu teringatkan aku masa dulu. Aku rasa bukan aku sorang ja yang lebih prefer dengaq lagu lama, aku baca komen kat salah satu music video lama yang aku dengaq kat YouTube, ramai yang lebih suka lagu lama dari yang baru. Ternyata lagu lama still best dari yang baru punya. Yup, as I said, old still better than new. 

0 comments:

Post a Comment