L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: The Best Spicy Burger

Sunday 1 April 2018

The Best Spicy Burger

Hampa dah try dah makan menu baru McD? Ada dua menu baru kan? Satu yang burger beef tu, Smoked Grilled Beef, dan satu lagi burger ayam pedas, Hot N' Crispy Chicken. Mula-mula aku try yang beef punya, yang tu tak sedap sangat bagi aku, mungkin sebab aku ni jarang makan beef, so tak kena la ngan citarasa aku. Pastu aku try makan Hot N' Crispy Chicken lak. Masa ni aku ada dengan Tan, dia pon ambik menu yang sama jugak, cuma aku cakap kat cashier tu jangan letak sos, sebab aku memang jenis tak makan sos pon. Dah beli tu kami pon makan la. Fuh, sekali dua kali kunyah dah rasa macam ada api ja kat dalam mulut, pedas gila siot! Tu pon aku tak makan dengan sos jalapeno, dah la sos jalapeno sos yang memang pedas, tambah lagi dengan daging burger dia yang memang pedas, lagi berapi la mulut. Orang kata pedas baru puas makan, and aku agak setuju bab tu. Lepas makan Hot N' Crispy Chicken ni aku rasa dah macam jatuh cinta lak dengan menu baru ni. So far dah 3 kali dah aku makan menu baru ni, RM12 ala carte, kira berbaloi jugak la. So yang masih belum try lagi tu p la try selagi burger tu masih ada, aku 100% recommend kat hampa makan yang Hot N' Crispy Chicken, kalau nak try makan Smoked Grilled Beef tu popn boleh jugak, takut hampa tak suka ja, bagi aku lebih prefer Hot N' Crispy Chicken, memang puas makan, pedas pon pedas, lepas makan konfem jadi naga punya bole kluaq api dari mulut.




0 comments:

Post a Comment