L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Japan, I'm Coming!

Sunday 8 April 2018

Japan, I'm Coming!

Seumur hidup aku tak pernah lagi p melancong kat luaq negara. Dulu aku takut nak naik flight, tapi sekarang rasa takut tu dah hilang sebab dah memang teringin sangat nak p luaq negara. Adik aku, si Luqman tu dia kaki travel. Dia dah pernah p Australia ngan Jepun dah. He's one of the reason aku rasa nak p melancong kat luaq negara. Apa yang menghalang aku nak p makan angin kat luaq negara sekarang ni duit dengan masa ja. Aku dah discuss ngan Tan nak p makan angin kat Jepun ari tu, yes Jepun, my favourite country. Tan tanya aku ni serious ke nak p sana, dia ingat aku melawak ja kot padahai aku memang serious nak p, very very deadly serious! Aku suruh dia buat schedule untuk apa nak buat kat sana nanti. Sekarang untuk preparation sebelum nak p Jepun aku cuma kena simpan duit sikit untuk nak ke sana nanti. Passport pon aku tak buat lagi time aku dah ambik cuti nanti aku nak p buat la. Kalau aku dah berjaya jejak kaki kat Jepun nanti mesti that moment akan jadi moment yang paling berharga dalam hidup aku.

0 comments:

Post a Comment