L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Go For It Or Not?

Wednesday 11 April 2018

Go For It Or Not?

Trafik light kalau lampu oren tu isyarat dia kita kena la slowkan kenderaan, tapi majoritinya speed up lagi ada la sebab tak mau tunggu lama punya pasai. Bagi aku tak salah kalau tadak kenderaan lain yang nak lalu and tak membahayakan pengguna jalan raya yang lain, tapi aku tak encourage la buat, kalau ada polis dok dekat kang mampuih. Aku tau semua nak rush p keja takut punch card lambat. Kalau time lampu oren tu menyala kita memang dah laju tahap gaban tu tak pa la kan kalau tak berenti. Mostly member aku masa dok sekali dalam keta aku bila depa nampak lampu oren depa selalu suruh aku speed up, aku pon ikut ja cakap depa, hahaha. Setakat ni aku tak pernah kena lagi la saman sebab langgaq lampu oren, tapi lepas ni aku kena berhati-hati jugak la takut kena, lol.

0 comments:

Post a Comment