L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Twentifor

Wednesday 17 January 2018

Twentifor

Wow, tak sangka aku dah masuk 24 tahun dah. Genap hari ni, 17 haribulan usia aku dah injak satu angka. Umuq 24 bagi aku still muda lagi, hahaha. Orang kata umuq 24 ni dah boleh kawen dah tapi bagi aku tak lagi kot. Kalau bukan tahun ni bila lagi? Next year? I don't know. Silap-silap 4-5 tahun lagi kot aku kawen, who knows? Aku dah cakap yang aku dah malas nak pikiaq bab tu, ada banyak benda lain yang aku nak fokus. Btw aku nak cakap terima kasih siap-siap kepada yang tak lupa nak wish birthday aku walaupon bagi hampa aku ni bukanlah special sangat, hahaha. So apa dia wish aku untuk besday kali ni? Tak tau la aku, wish jumpa jodoh cepat kot? Lol. Apa-apa pon aku patut bersyukur sebab Allah bagi aku peluang lagi hidup kat muka bumi ni. Dengan kesempatan yang ada ni aku akan cuba perbaiki diri sendiri dan menjadi insan yang berguna dan juga beriman.

0 comments:

Post a Comment