L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: I Can Do This Anytime

Saturday 20 January 2018

I Can Do This Anytime

Semalam aku p jumpa customer, nak antaq sample dekat kilang Plexus Riverside, belah pulau. Aku p sorang kali ni, selalunya aku akan ikut geng senior tapi start tahun ni aku dah belajaq p jumpa customer sendiri. Yes, sorang-sorang aku ja, aku tak rasa malu pon nak jumpa customer sorang-sorang, mungkin sebab aku dah biasa dah kot jumpa customer masa praktikal dulu. Best jugak jumpa customer, sebab aku dapat ambik feel suasana keja kat kilang besaq. Aku berangan-angan jugak la nak keja kat sana sebab tempat dia besaq and ramai orang. Memang besaq gila sampai aku pon boleh sesat dalam tu, hahaha. Sepatutnya aku yang cari customer tapi customer yang cari aku kat mana sebab aku pon tak tau nak bagitau apa nama tempat yang aku dok tunggu, aku pon dok la tengah-tengah pastu cakap kat dia aku dok tengah-tengah so senang sikit la dia nak cari aku kat mana. 

Part yang best bila p Penang jumpa customer aku boleh bawak keta company (keta Grand Livina). Memang sedap bawak keta Livina, aku tekan sampai 160 pon tak rasa apa pon. Sambil tengah bawak keta sambil dengaq lagu dalam iPad aku, memang feel gila la. Lagipon kluaq p Penang tak la rasa boring sangat dok dalam ofis, rasa sat ja masa berlalu, 3 jam dok kat luaq pon tak rasa apa. Lepas ni kalau depa suruh aku p jumpa customer memang aku tak tolak la, tapi aku still tak berapa cekap lagi jalan kat Penang, kadang-kadang lupa sampai kena bukak Waze, hahaha. Takpa la kan, kalau dah selalu p Penang jumpa customer aku tak akan kekok and jalan pon dah boleh tau. 

0 comments:

Post a Comment