L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: It's Not The End

Sunday 31 December 2017

It's Not The End

2017, emm... apa yang aku nak kata tentang ia? Adakah ia merupakan tahun yang baik bagi aku or sebaliknya. Setiap tahun mesti ada baik dan buruk, yang baik kita jadikan sebagai batu loncatan untuk buat yang lebih baik lagi untuk tahun akan datang manakala yang buruk lak kita jadikan sebagai pengajaran. Kalau tahun ni kita fail nak capai target yang kita nak tahun depan boleh try lagi. Tapi kali ni aku nak ubah aku punya target, bukan sebab aku dah give up, sebab aku rasa target yang aku nak tu tak perlu nak dirisaukan dan dah tak jadi terlalu penting bagi aku. So apa-apa pon sebelum aku mengundurkan diri aku nak ucap selamat tahun baru kepada yang membaca dan good luck dalam menempuhi segala cabaran dan rintangan yang akan datang. 

0 comments:

Post a Comment