L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Please Stop Stealing My Slipper Damnit

Friday 15 December 2017

Please Stop Stealing My Slipper Damnit

Masa nak p semayang Jumaat selalunya aku akan simpan selipar dalam keta and then aku akan berkaki ayam masa nak jalan p kat masjid. Sebab apa aku buat camtu? Tak rasa geli ka jalan tak pakai selipar? Dah la jalan kotoq. Well of coz memang aku rasa geli. Tapi aku buat camtu ada sebab dia. Nak tau tak sebab dia apa? Tak payah nagitau pon hampa dah tau dah sebab apa aku simpan selipar dalam keta and berkaki ayam. 2 kali dah kot. Yes, 2 kali selipar aku kena rembat time semayang Jumaat. Dah la aku ni jenis beli selipar branded punya. Nak beli selipar Jepun pon rasa macam takut kena rembat jugak. Aku tak tau nak buat apa taqk mau bagi selipar aku kena curi. So sebab tu la aku terpaksa simpan selipar aku dalam keta dan berkaki ayam masa nak jalan p masjid. Kalau hampa tau cara penyelesaian dia share sikit tip dengan aku.

0 comments:

Post a Comment